כמה שנציליות יש בתל אביב?

העיר תל אביב היא אחת הערים המרכזיות בישראל, תוכלו למצוא במה מגוון רחב של מסעדות, פאבים, מזון מהיר ועשרות אם לא מאות סוגים שונים של אוכל. העיר שמכילה קרוב לחצי מיליון תושבים גם מחזיקה לא מעט מסעדות טעימות וייחודיות, הן מתחילות החל מהסגנון ההודי שבאזור כיכר דיזנגוף ועד לשניצל של ציון ברחוב הירקון. אך מבין כל אותן מסעדות שנוכל לאכול בהן בתל אביב, כמה שניצליות נוכל למצוא בעיר התרבות של ישראל? והיכן השניצל הכי טעים בתל אביב? יצאנו לבדוק איפה הן מסתתרות, ועד איפה תוכלו להרחיק לכת ולמצוא מנה זהה אחת בכל התפריט ובכל זאת להתפעל.

עשרות בדרום העיר

רק באזור דרום העיר ועד אל אזור נווה צדק וצפונה תכלו למצוא עשרות מסעדות שבהן אפשר למצוא שניצל איכותי ומעולה, החל מדוקטור שקשוקה המפורסם שביפו ועד למסעדת "ראש העיר" שמתמחה בלא מעט מנות בשר. השניצלים שתוכלו למצוא באזור הזה מגיעים החל מלאפה, פיתה, באגט וצלחת, כאשר במרבית המסעדות מתמחות בעשיית שניצלים והשניצל נחשב למנה הראשית במסעדה. את מנת השניצל תוכלו לקנות החל מ40 שקלים ועד ל58 שקלים, החל מהאזורים המרכזיים בדרום העיר ועד למקומות הפחות מרכזיים.
האופציות באזור הזה הינן מלאות ותוכלו למצוא בכל חצי קילומטר ואפילו פחות, מסעדה אשר מגישה שניצל חם וקריספי.

מרכז וצפונה

באזור הזה של העיר ישנם עדיין לא מעט מסעדות שגם מבצעות משלוחים ושניצלים טעימים, מספרם מוערך גם כן בעשרות בין העשרים עד שלושים מסעדות. יחד עם זאת ישנם לא מעט מסעדות שאינן מגישות רק שניצל כמנה עיקרית אבל תוכלו למצוא בהן שניצל, החל מ"שניצל מלכה" של אייל שני ועד לשניצל של ציון שאחראי לשניצל מעולה בפיתה או בצלחת כבר שנים. עם זאת תוכלו למצוא באזור הזה הרבה יותר ואריציות לשניצל המסורתי, החל משניצלים בסגנון יפני ועד לשניצלים העשויים מבשר בקר. כך או כך לא תתקלו בבעיה למצוא שניצל טוב באזור מרכז העיר או באזור הצפוני של העיר תל אביב, וגם באזור הזה כמו בדרום תוכלו להנות ממגוון רחב של שניצלים.