האם כדאי להיות ברמן?

המשק הישראלי מספק כיום לא מעט מקצועות אשר יוכלו לספק לכם פרנסה לא רעה בכלל גם ללא הכשרה ומקצועות כאלו כמו טבחים, מפעילי מכונות, נהגים ואפילו ברמנים. משרות אלו זמינות במרבית הפעמים בכל אזורי הארץ, עם עלויות שכר שונות אשר יכולות להתאים עבור רוב האוכלוסייה. אבל למשרת ברמן לעומת כל האחרות ישנן לא מעט הטבות שממתינות לעובדים בה, החל מעבודה כיפית ואנרגטית עם אנשים, עד להכרה של לא מעט סוגי אלכוהול וידע שירותי שעוד יוכל לשמש עוד לא מעט שנים קדימה. גיל המינימום לקבלה בעבודה כברמנים הוא החל מגיל 18, השכר בו משתנה עם המקום בו תעבדו והניסיון שאיתו תגיעו ובקלות המשרה הזו יכולה להיות חלומית.

 ללא ניסיון ואחרי צבא

לא מעט חיילים משוחררים או בני נוער לפני צבא מחפשים אחר עבודה ללא הכשרה, כזו שתוכל להניב להם משכורת נאה אך עם לא מעט חשיבה ושילוב של יכולות או בקיצור מעט אתגר. עבודה שכזו במרבית הפעמים תהיה בעמדת הבר, שם תצטרכו להשתמש ביכולות קורדינצייה על מנת להיות ברמנים מעולים ולשלב סוגי משקאות או ליקרים, יחד עם סבלנות ואדיבות שתזדקקו לאורחים שלכם על הבר ועם שאר הצוות. העבודה במרבית הפעמים תנוע בין השעות 5 אחר הצהריים עד לשעות הבוקר המוקדמות, תלוי במקום בו תעבדו ובביקוש. במרבית המקרים ועם מעט רצינות תוכלו להתקבל לעבודה בתור ברמנים, כאשר השכר נע כיום בין 33 שקלים עד 40 שקלים לשעה. דרושים ברמנים כאן.

לאנשים עם ניסיון

משרת ברמן אמנם יכולה להתאים גם עבור כאלו שמגיעים ללא ניסיון ואחרי שירות צבאי, אך יחד עם זאת במידה והחלטתם לעבור הכשרה בתור ברמנים מקצועיים, כאלו שיודעים את הסודות ואת הטעמים השונים שהופכים שלוק לקסם. ייתכן ותוכלו להנות מהרבה יותר אופציות, יחד עם שכר שיכול לגדול משמעותית בהתאם לאופי העבודה שלכם. כך שבמידה ותחליטו להיות ברמנים באחד מברי הקוקטיילים בארץ, ממוצע השכר גם כן עולה בין 35 שקלים עד 45 שקלים. המשמרות בברים אלו מתחילות בעיקר בשעות הלילה, הן כוללות סופי שבועי במרבית המקרים ומצריכות הכשרה בתחום האלכוהול וניסיון של לא מעט שנים. יחד עם זאת במידה ותהפכו לברמנים להשכרה תוכלו להנות משכר לפי אירוע, כאשר השכר לעיתים נע בין 45 ל55 לא כולל טיפים. כך או כך התמקצעות יכולה להיות מתאימה לאלו הנהנים מהמקצוע.