נעליים חמודות לנשים

חלק לא קטן מפריטי הלבוש שאנו משתמשים בהם ביום יום, אמורים להעניק לנו מראה מתאים או נוח לעבודה, ללימודים או לעוד מגוון פעילויות יומיומיות שרובנו מבצעים כמו תחביבים או פשוט לשתות בירה עם חברים. חלק מאותם פריטים כמו נעליים לנשים או גברים ידרשו לא פעם לעמוד בסטנדרטיים אופנתיים אך גם בנוחות כף הרגל שעלולה להשפיע עד לכאבי הגב ובעיות אורתופדיות אחרות. לכן בבחירה של נעליים חמודות לנשים, מומלץ לוודא כי הבחירה תהינה מושפעת לא רק מיופיין של הנעלים אלא גם מהשימוש היומיומי וכמובן אל התאמה נכונה ללבוש בצורה מחמיאה.

נעליים חמודות לנשים גם לעונות מעבר

כמו שציינו מעל הבחירה בנעליים חמודות לנשים מתבססת על טעמי אופנה, כאשר טעמים אלו משתנים מידי עונה לעיתים וכמובן שיש לקחת אותם בחשבון עם בחירת הנעליים. אך ישנן נעליים כמו נעלי אוקספורד, שלא רק מוצאות מקום מיוחד בארון הנעליים של לא מעט נשים אלא גם מביאות עימן בשורה אופנתית שאיננה פגה(לפחות לשנתיים הקרובות). נעליים אלו מגיעות במגוון צבעים ועיצובים, החל מנעלי אוקספורד עם שרשר זהב מתחת ללשון הנעל ועד אל שרוכים עדינים וקצרים. העלות של נעליים שכאלו נעות בין 140 עד 350 שקלים. זוג נעליים לא פחות מוצלחות לעונות המעבר, אלו כמובן כפכפי עקב, המגיעות במגוון דגמים וצבעים החל מדגמי זמש, סגנונות עור ועד אל דגמים יחסית נמוכים. עלות של זוג נעליים כאלו נע בין 165 עד 375 שקלים.

נעליים חמודות לנשים לחורף

החורף הוא קצת "משחק אחר" במיוחד באזורים הצפוניים של מדינת ישראל, לכן אחת ההמלצות הראשונות שלי יהיו כמובן מגפוני טרקטור, אשר מגיעים במספר דוגמאות החל משרוכים ארוכים ועד אל סגירת רוכסן או בטנה מרופדת. נעליים אלו מבטיחות סטייל מושלם, יחד עם הגנה מצוינת מפני הגשם או שלוליות בוץ כאשר עלותן נעה בין 250 עד 600 שקלים בהתאם לסוג הדגם. זוג נעלים לא פחות מומלצות לתקופת החורף בישראל, אלו מגפוני הבוקרים. מגפונים אלו מגיעים עם במגוון רחב של דגמים, בדומה למגפוני הטרקטור ניתן למצוא מגפוני בוקרים עם ריפוד פנימי ובשלל עיצובים חיצוניים. עם זאת מגפוניים אלו בשונה מעניקים סטייל בוקרים ייחודי, כאשר עלותם דומה למגפוני הטרקטור.