דגם מומלץ של שעון Boss

פריטי האופנה של הוגו בוס כבר מזמן נחשבים לחלק ממוצרי עילית בינלאומיים, אליהם הצטרפו בשנים האחרונות עוד ועוד פרזנטורים מפורסמים ובעיקר מוצרים איכותיים המכתיבים את קצב האופנה היומיומי של כולנו. ועל כן מצליחה חברת האופנה הוגו בוס גם להשתלב במגוון פריטי אופנה שונים, החל מנעליים, כובעים ועד לבגדי עילית ושעונים בדגמים שאין שניים להם. שעונים אלו הפכו בשנים האחרונות להיות הרבה יותר שכיחים ופופולריים, כל זאת הודות להמשך הסגנון העיצובי והייחודי של חברת הוגו בוס אבל גם בזכות סגנונם המשתנה והרחב.

דגמים מומלצים לנשים

חברת Boss מצליחה להוות פקטור משמעותי גם בייצור ועיצוב של שעוני נשים, אחד מהדגמים המעידים על כך הוא לא אחר מאשר דגם 1502417 המגיע עם רצועת פלדת אלחלד, זכוכית מינרל ובצבעי זהב וכסף. קוטרו של השעון הינו 34 מ"מ ובתוכו מחוגי זהב ומנגנון קוורץ מעולה, כאשר עלות הדגם המעולה הזה נעה כיום בין 800-750 שקלים. הדגם השני והייחודי לא פחות של חברת boss הוא כמובן 1502426 המגיע עם רצועת אלחלד המובנת שרשרות ברזל בצבע זהב אדום מושלם, עם זכוכית מינרל ומחוגים כסופים על רקע של זהב אדום גם כן. בשעון נוכל להביט בימים או להשתמש בפונקציית הסטופר, כאשר עמידות השעון מתחת למים היא עד ל50 מטרים. עלות הדגם היפיפייה הזה נעה כיום בין 750-680 שקלים במגוון החנויות השעונים השונות.

דגם מומלץ של שעון Boss– לגברים

כמובן שאת צידם של הגברים בדגמי השעונים של חברת Boss אפשר להבחין במנעד רחב הרבה יותר, כך למשל את דגם 1513477. דגם זה מגיע עם נוכחות מרשימה של 44 מ"מ עם מנגנון כרונוגרף קוורץ איכותי המאפשר גם פונקציות כמו צפייה בשעה וסטופר אנלוגי, כל זאת תחת היכולת לעבוד גם תחת חמישים מטרים מתחת למים. רצועות השעון הינן תחת עיצוב מיוחד בצבע כסוף ואיכותי, כאשר רקע השעון הינו שחור עם לוגו של חברת "בוס" בצבע כסף וכך גם המחוגים. ניתן לרכוש את השעון כיום בעלות שבין 1,200-1500 שקלים.