איך לבחור מתיחת בטן שמתאימה עבורך?

אם גם אתן מתמודדות עם בטן עקשנית שמסרבת להתחטב גם לאחר דיאטה ולאחר אימון גופני אינטנסיבי ייתכן וכדאי לכן לשקול מתיחת בטן. יש נשים שרואות בכך סוג של פגיעה בגאווה – איך הן עם הגוף המדהים שלהן והנתונים הגנטיים שהתאוששו על שתי לידות אינן מצליחות כרגע להתגבר על עודף העור או השומן או הירידה בגמישות של העור? עם ההתקדמות של הטכנולוגיה והפרקטיקות של ניתוחים קוסמטיים ניתן למצוא מגוון של פתרונות שיכולים להתאים כמעט לכל מצב וככל שהם נעשים שכיחים ומקובלים יותר כך גם מרבית הנשים נוטות להסכים לעובדה שייתכן והם נדרשים.

בטן מתוחה
בטן מתוחה

חשוב בפגישת הייעוץ לעבור על הציפיות והמטרות שלך מהניתוח ולבחון יחד עם המנתח או המנתחת מה אפשרי ומה נכון עבורך, החל מסוג הניתוח ועד מיקום התפרים. גם חשוב לעבור על התהליך כולו ולהבין מה נדרש ברמת ההכנה וברמת ההתאוששות שלאחר הניתוח כדי למקסם את התוצאות. במהלך הייעוץ או הבדיקות המקדימות המנתח יבחן את מצב העור והרקמות וכן את מבנה הגוף כדי להגיע יחד להחלטות הנכונות ביותר עבורך.

ישנן שתי אפשרויות עיקריות למתיחת בטן: האפשרות הפשוטה יותר היא מה שנקרא מיני מתיחת בטן או מתיחת בטן מוגבלת המתמקדת בחלק התחתון של הבטן. בניתוח זה החתך ייעשה לרוב בקו הביקני, במקום שיוסתר יחסית בקלות בעתיד, והעור ימתח כלפי מטה. אם יש צורך גם במתיחת וחיזוק השרירים ניתן לעשות זאת דרך אותו החתך. ניתוח זה מתאים בעיקר לנשים שמעוניינות לתקן פגמים לאחר לידה או לידות.

אפשרות נוספת היא ניתוח מתיחת בטן מלא שהוא הניתוח השכיח ביותר. במתיחת בטן זו יבוצעו שני חתכים – הראשון בחלק התחתון של הבטן והשני סביב הפופיק. הצלקות הנותרות אחרי ניתוח זה הן בולטות יותר אך החתכים מאפשרים הסרה של יותר עור מיותר מהחלק העליון והתחתון של הבטן וכן הידוק שרירי הבטן בצורה האופטימלית. הניתוח שמתאים לנשים לאחר לידה או נשים או גברים שחוו ירידה קיצונית במשקל או כאלו שפשוט מעוניינים לשפר את המראה שלהם בין אם כתוצאה מגנטיקה גרועה או הזדקנות.